Reiseliv

Sverige del 2

(Biledene er tatt i Göteborg)

Vi dro til Gekås igjen dagen etterpå for å starte det vi kom dit for. Jeg klarte å bruke 1500kr på 3-4 timer.

Vi dro til Göteborg etter shoppingen, og var fremme rundt 18.00. Vi fikset hotellrom og hoppet i bilen for å dra til Liseberg. Jeg har aldri vært i Göteborg før, så det var
utrolig morsomt å oppleve litt av den byen også. Liseberg var mindre enn jeg hadde forventet, men hadde det fortsatt utrolig gøy. 3 karuseller var nok for meg, spesielt
tømmerenna når vannet sto til alle kanter.

Sovnet utrolig fort den kvelden, glemte til og med å skru av leselyset som var over sengen.

Utrolig nok klarte jeg å holde meg våken fra Göteborg til Svinesund, noe som er ganske utrolig med tanke på hvor mye jeg sov på veien til Ullared på fredag.
Vi kjøpte 40 000 poser med mat på Eurocash og jeg fikk kjøpt meg en kartong med røyk.

Sverige del 1

På fredag startet turen til Ullared. Første stopp var i en liten by som jeg ikke klarer å huske hva het. Vi gikk en liten tur for å ta en titt på slusene, men det endte
mer eller mindre opp med skogstur i stedet. Hadde ikke noe i mot det, fikk jo tatt utrolig mange bilder. Her er bare noen få av dem.
Vi stakk også innom polet, hvor jeg kjøpte en flaske med Fresita (mosserende rosévin med jordbærsmak) og 3 liter med Black Tower.

Vi kjørte videre til Ullared samme dag hvor vi skulle sove i telt. Vi bestilte plasser til 2 telt og kjørte til Gekås Ullared. Fikk bare 30 min før de stengte, men det var nok til å
få tatt en liten snartitt. Den virkelige shoppingen startet ikke før dagen etterpå. Og jeg fikk fullstendig hakeslep av størrelsen og mengden av alt mulig.
Tror det er det billigste stedet jeg har vært på. Skal legge ut bilder av alt jeg har kjøpt så fort jeg får tid.

Hjem til Oslo

Klokken 10.38 kjørte vi hjemmefra.

Vi stoppet i Mosjøen for å få i oss noe mat og for å besøke bekjente.

Vi møtte blant annet storesøsteren min som jeg ikke har sett på 5år. (Ikke akkurat verdens fineste bildet, men det får duge)

Vi kom til Oslo i 06-tiden, og etter nesten et helt døgn i bil var det utrolig deilig å få seg noen timer med søvn i en god seng. Er fortsatt litt sliten, men tror det har noe med at jeg ikke har noe å gjøre. Skolen starter igjen i morgen, kjenner at det skal bli godt å komme inn i rutine igjen.

Har dratt til mamma!

I går bestemte jeg meg for å dra til mamma, så jeg hev meg på flyet i dag tidlig. Fikk tilbrakt noen timer i Bodø med to gode venner, men er utrolig godt å endelig komme frem. Er egentlig veldig sliten, enda jeg ikke føler at jeg har reist i det hele tatt. Tror jeg skal ta meg en tur opp til bestemor etter jeg har fått i meg noe mat, har ikke sett henne siden jul.

Hva skal du i påske?

Hjemme igjen

Kom hjem fra Lanzarote i går kveld. Har hatt det kjempe koselig og føler at jeg har opplevd mye, men det er alltid like godt å komme hjem. Var så heldig å hadde fri i dag, så jeg kunne sove lenge. Føler at jeg trengte det etter en lang reise hjem.